K poskytování lepších služeb používáme soubory cookie. V souladu s novými předpisy vás musíme požádat o souhlas k nastavení souborů cookie. Více informací.
Doprava a platební podmínky
CENÍK DOPRAVY
Doprava do ČR
Česká pošta - Do ruky |
99 Kč |
Česká pošta - Na poštu |
99 Kč |
Kurýrní služba PPL |
119 Kč |
Zásilkovna ČR |
69 Kč |
Doprava do SK
Zásielkovňa SK |
99 Kč |
Slovenská pošta - Do ruky |
160 Kč |
Online platba kartou |
0 Kč |
Převodem z účtu |
0 Kč |
Expresní bankovní převod |
0 Kč |
Twisto Pay |
0 Kč |
Dobírka |
39 Kč |
Platba v hotovosti nebo kartou na prodejně |
0 Kč |
Způsoby dopravy
Balík Do ruky České pošty a.s.
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky tj. doručením na adresu uvedenou v objednávce.
- Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
- V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
- V online systému České pošty si můžete ověřit, kde se Váš balíček nachází.
- V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.
- Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.
- Pokud Vám nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, tak můžete změnit termín nebo místo pro dodání balíku. Na stránce ceskaposta.cz si nejpozději v den podání zásilky změníte nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.
Balík Na poštu České pošty a.s.
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Na poštu, tj. zákazník si zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
- Balík lze před doručením přesměrovat na jinou pobočku.
- Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
- V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
- V online systému České pošty si můžete ověřit, kde se Váš balíček nachází.
- Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.
- Na ceskaposta.cz si v den odeslání můžete změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout.
Kurýrní služba PPL
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL na adresu uvedenou v objednávce.
- Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
- Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení.
- Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
- Zásilku můžete sledovat na adrese kurýra uvedené v emailu o expedování objednávky, v kterém jsou zároveň uvedeny i kontakty na kurýra.
- Pokud si chcete zvolit doručení na výdejní místo PPL ParcelShop, tak si napřed vyberte přepravní společnost PPL. Následně po odeslání zboží od nás Vás bude kontaktovat PPL e-mailem / sms a Vy si změníte doručení na Vámi vybraný PPL ParcelShop.
Zásilkovna ČR - výdejní místo
- Objednané produkty Vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete i zde zasilkovna.cz/pobocky
- V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování (zasilkovna.cz)
- Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
- Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 7 dní.
- Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.
- Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.
Zásilkovna SR - výdejní místo
- Slovenský dopravce negarantuje termíny dodání, nicméně dodání Praha – adresa na Slovensku lze předpokládat v termínech dodání D+2 až D+3. Seznam výdejních míst na Slovensku s jejich detaily naleznete i zde zasielkovna.sk/pobocky
- V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování (zasielkovna.sk)
- Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
- Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 7 dní.
- Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.
- Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.
Osobní odběr v Třebechovicích pod Orebem
- Pokud Vám nevyhovuje doručení pomocí jednoho z našich dopravců, můžete si zvolit osobní vyzvednutí v sídle společnosti (prodejna).
- Adresa a otevírací doba
- Je zde možná platba jak v hotovosti tak platební kartou.
Poškozená zásilka
- Zásilku si vždy pozorně prohlédněte, a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
- V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
- Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.
- Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.
Způsoby platby
Způsob platby si zvolíte v závěru objednávacího procesu. ELEGA podporuje následující možnosti placení za zboží:
Dobírkou
- Platbu provedete u kurýra nebo poštovního doručovatele při převzetí objednaného zboží.
Expresní bankovní převod
- Pohodlný, rychlý a bezpečný online bankovní převod, údaje budou do Vašeho internetového bankovnictví automaticky předvyplněny.
- Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.
Bankovním převodem
- Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení.
- Výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem.
- Vámi zaslané peníze nám budou připsány během 1-3 dnů po jejich odeslání. Ihned po připsání platby Vám zboží odešleme.
-
V případě platby převodem:
Platbu proveďte, prosím, nejpozději do 14ti dnů na náš bankovní účet. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky.
Naše bankovní spojení
ČESKÁ REPUBLIKA
Číslo účtu: 8684523/0300
IBAN: CZ04 0300 0000 0000 0868 4523
SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Číslo účtu: 4026772787/7500
IBAN: SK86 7500 0000 0040 2677 2787
Platební kartou
- Velmi pohodlný způsob platby.
- Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje.
- Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.
- Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.
Twisto Pay
- Platební metoda, díky které platíte až poté, co si zboží v pohodlí domova vyzkoušíte.
- E-shop Vám zašle zboží domů a vy následně platíte pouze to co si ponecháte.
- Na úhradu máte celých 14 dnů. Všechny informace o platbě dostanete od Twista e-mailem.
- Vrácení zboží se řídí standardními obchodními podmínkami e-shopu.
- Služba je zcela zdarma a není třeba se nikde předem registrovat.
- Pouze pro osoby starší 18 let.
Platba v hotovosti nebo kartou na prodejně
- Lze vybrat jen při osobním odběru v Třebechovicích pod Orebem