Doprava a platební podmínky

 

CENÍK DOPRAVY

 

Doprava ČR

Doprava nad 2000 Kč  - ZDARMA
Osobní odběr na prodejně v Třebechovicích pod Orebem - ZDARMA

 

Česká pošta - Do ruky

139 Kč

Balíkovna - Balík na poštu

69 Kč

Kurýrní služba PPL

129 Kč

Zásilkovna ČR

69 Kč

 

Doprava na Slovensko

Pro nákup můžete využít náš slovenský web www.elegabags.sk

Doprava nad 3600Kč (150€) - ZDARMA


Packeta SK (na pobočku)

70 Kč

Packeta SK (na adresu)

120 Kč

 

 
CENÍK PLATEB

 

Online platba kartou

0 Kč

Převodem z účtu

0 Kč

Expresní bankovní převod

0 Kč

Twisto Pay (pouze pro ČR)

0 Kč

Dobírka (pouze pro ČR a SK)

39 Kč

Platba v hotovosti nebo kartou na prodejně

0 Kč

 

Způsoby dopravy

 

Balík Do ruky České pošty a.s.

  • Objednaný produkt je doručen po území ČR prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky tj. doručením na adresu uvedenou v objednávce.
  • Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
  • V online systému České pošty si můžete ověřit, kde se Váš balíček nachází.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.
  • Pokud Vám nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, tak můžete změnit termín nebo místo pro dodání balíku. Na stránce ceskaposta.cz si nejpozději v den podání zásilky změníte nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

 

Balíkovna České pošty a.s.

  • Balíkovny jsou výdejní místa, kde si vyzvednete cenově nejdostupnější balík od České pošty 
  • Balíkovny naleznete na poštách nebo u našich externích partnerů po celé České republice.
  • Balík si vyzvednete běžně už druhý den. I dobírku zaplatíte online.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
  • Cestu svého balíku můžete sledovat jak na webu, tak pomocí mobilní aplikace Pošta Online.
  • Balíkovnu najdete už nejen na poštách. Máme přes 2 000 výdejen a další přibývají.
  • Nestíháte se pro balík zastavit osobně? S kódem z SMS nebo e-mailu ho za vás může vyzvednout kdokoliv.

 

Kurýrní služba PPL

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL po ČR na adresu uvedenou v objednávce.
  • Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a potvrdí si s Vámi přesné místo a čas doručení.
  • Lze se domluvit i na změně místa a času doručení.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.
  • Zásilku můžete sledovat na adrese kurýra uvedené v emailu o expedování objednávky, v kterém jsou zároveň uvedeny i kontakty na kurýra.
  • Pokud si chcete zvolit doručení na výdejní místo PPL ParcelShop, tak si napřed vyberte přepravní společnost PPL. Následně po odeslání zboží od nás Vás bude kontaktovat PPL e-mailem / sms a Vy si změníte doručení na Vámi vybraný PPL ParcelShop.

 

Zásilkovna ČR - výdejní místo

  • Objednané produkty Vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete i zde zasilkovna.cz/pobocky
  • V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování (zasilkovna.cz)
  • Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
  • Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 7 dní.
  • Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.
  • Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

Zásielkovňa SK - výdejní místo

  • Slovenský dopravce negarantuje termíny dodání, nicméně dodání Praha – adresa na Slovensku lze předpokládat v termínech dodání D+2 až D+3. Seznam výdejních míst na Slovensku s jejich detaily naleznete i zde zasielkovna.sk/pobocky 
  • V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování (zasielkovna.sk)
  • Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
  • Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 7 dní.
  • Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.
  • Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

Osobní odběr v Třebechovicích pod Orebem

  • Pokud Vám nevyhovuje doručení pomocí jednoho z našich dopravců, můžete si zvolit osobní vyzvednutí v sídle společnosti (prodejna).
  • Adresa a otevírací doba
  • Je zde možná platba jak v hotovosti tak platební kartou.

 

Způsoby platby

Způsob platby si zvolíte v závěru objednávacího procesu. ELEGA podporuje následující možnosti placení za zboží:

Dobírkou (pouze pro ČR a SK)

  • Platbu provedete u kurýra nebo poštovního doručovatele při převzetí objednaného zboží.

 

Expresní bankovní převod

  • Pohodlný, rychlý a bezpečný online bankovní převod, údaje budou do Vašeho internetového bankovnictví automaticky předvyplněny.
  • Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.

 

Bankovním převodem

  • Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení.
  • Výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte e-mailem.
  • Vámi zaslané peníze nám budou připsány během 1-3 dnů po jejich odeslání. Ihned po připsání platby Vám zboží odešleme.
  • V případě platby převodem:

    Platbu proveďte, prosím, nejpozději do 14ti dnů na náš bankovní účet. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky.

     

    Naše bankovní spojení

     

    Pro platbu v korunách (CZK)

    Banka: Československá obchodní banka

    Číslo účtu: 8684523/0300

    IBAN: CZ04 0300 0000 0000 0868 4523

 

        Pro platbu v eurech (€)

        Banka: Československá obchodní banka   
   
        SWIFT: CEKOCZPP   
   
        Číslo účtu: 173194368 Kód banky: 0300       
 
        IBAN:CZ8603000000000173194368

        

Platební kartou

  • Velmi pohodlný způsob platby.
  • Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje.
  • Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.
  • Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.
  • Využít lze platební karty: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club + Apple pay

 

Twisto Pay (pouze ČR)

  • Platební metoda, díky které platíte až poté, co si zboží v pohodlí domova vyzkoušíte. 
  • E-shop Vám zašle zboží domů a vy následně platíte pouze to co si ponecháte. 
  • Na úhradu máte celých 14 dnů. Všechny informace o platbě dostanete od Twista e-mailem. 
  • Vrácení zboží se řídí standardními obchodními podmínkami e-shopu. 
  • Služba je zcela zdarma a není třeba se nikde předem registrovat.  
  • Pouze pro osoby starší 18 let.

 

Platba v hotovosti nebo kartou na prodejně

  • Lze vybrat jen při osobním odběru v Třebechovicích pod Orebem

 

Zboží zasíláme do zahraničí pomocí Zásilkovny

Doprava do jiných států - můžete využít náš mezinárodní web web www.elega.eu

Kam zasíláme a za kolik naleznete zde: www.elega.eu/shipping-times-and-costs

Cena v € je odvislá od aktuálního kurzu. 

Stát

Cena CZK

Cena

Dodací lhůta (dny)

Dodání

Přepravce

Rakousko

160

6,1

3

Na adresu

DPD

Bulharsko

180

6,9

6

Na adresu

DPD speedy

Chorvatsko

180

6,9

3

Na adresu

DPD

Dánsko

300

11,5

6

Na adresu

Postnord

Estonsko

210

8

4

Na adresu

Omniva

Findsko

550

21

8

Na adresu

Postnord

Francie

250

9,6

3

Na adresu

Colissimo

Německo

160

6,1

3

Na adresu

DHL

Velká Británie

260

9,9

6

Na adresu

Royal Mail 48

Řecko

200

7,6

8

Na adresu

Taxydromiki

Maďarsko

130

5

3

Na adresu

DPD

Maďarsko

80

3,1

3

Pick-up point

Csomagküldő.hu

Irsko

320

12,2

6

Na adresu

Fastway

Itálie

250

9,6

4

Na adresu

Bartolini

Lotyšsko

200

7,6

4

Na adresu

Omniva

Lichtenštejnsko

290

11,1

4

Na adresu

Liechtenstein Post

Litva

190

7,3

4

Na adresu

Omniva

Polsko

130

5

3

Na adresu

 

Polsko

80

3,1

3

Výdejní místo

Przesylkownia.pl

Portugalsko

250

9,6

5

Na adresu

MRW

Rumunsko

160

6,1

3

Na adresu

DPD

Rumunsko

80

3,1

3

Výdejní místo

Coletăria.ro

Rusko

500

19,1

7-15

Na adresu

Russian Post Standard

Slovensko

130

4,8

3

Na adresu

Slovenská pošta

Slovensko

80

3

3

Výdejní místo

Zásielkovňa.sk

Slovinsko

180

6,9

3

Na adresu

DPD

Španělsko

250

9,6

5

Na adresu

MRW

Švédsko

450

17,2

8

Na adresu

Postnord

Švýcarsko

290

11,1

4

Na adresu

Swiss post

Ukrajina

160

6,1

6

Na adresu

Nova Poshta

USA

1000

38,2

5-10

Na adresu

FedEx

 

Poškozená zásilka

  • Zásilku si vždy pozorně prohlédněte, a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
  • V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
  • Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.
  • Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.